فجر کلیپ

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

استاد پناهیان | این شخصیت عظیم رو الگوی خودتون قرار بدید!

دریافت

پ ن 1 : من تا حالا دو عنوان کتاب در مورد دکتر حسابی بیشتر ندیدم یکی کتاب استاد عشق و یکی هم کتاب مرد نخستین بوده ؛ البته فکر میکنم کتابی که استاد پناهیان مد نظرشون هست کتاب استاد عشق باشه .

پ ن 2 : در این سایت هم اطلاعات خوبی در مورد دکتر حسابی وجود داره.

آقا : من ادعا نمیکنم که این حکومت دینی یک حکومت قرآنی کامل است ؛ ابدا. اول منتقد دستگاه خود بنده هستم. ما در اجرای شریعت اسلامی در حداقل ها داریم حرکت میکنیم. منتها جهت، جهت درستی است ؛ به سمت حداکثر میخواهیم حرکت کنیم و پیش برویم.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
فجر کلیپ

نشر مطالب بدون ذکر منبع کامـــــلا مجاز و موجب خوشحالی ماست .. /
_____________________________
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
_______________________________
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی ، هر جا که قرار گرفتید ، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.
_______________________________
دعا بفرمایید ..

آخرین نظرات

دریافت

پ ن 1 : من تا حالا دو عنوان کتاب در مورد دکتر حسابی بیشتر ندیدم یکی کتاب استاد عشق و یکی هم کتاب مرد نخستین بوده ؛ البته فکر میکنم کتابی که استاد پناهیان مد نظرشون هست کتاب استاد عشق باشه .

پ ن 2 : در این سایت هم اطلاعات خوبی در مورد دکتر حسابی وجود داره.

آقا : من ادعا نمیکنم که این حکومت دینی یک حکومت قرآنی کامل است ؛ ابدا. اول منتقد دستگاه خود بنده هستم. ما در اجرای شریعت اسلامی در حداقل ها داریم حرکت میکنیم. منتها جهت، جهت درستی است ؛ به سمت حداکثر میخواهیم حرکت کنیم و پیش برویم.

نظرات  (۳)

با سلام

وبلاگ خیلی خوبی دارید و واقعا شادم که می بینم چقدر وبلاگ های متعهد دارند

زیاد میشوند.

یک سوال...میشود شما وبلاگ آفتاب تابناک را برای یک کار فرهنگی لینک

کنید(اصلا نه اینکه برای دلخوشی مدیر آن وبلاگ)

اگر هم فکر میکنید این وبلاگ فرهنگی نیست یک سری بزنید.(هرچند بعید میدانم)به محض اینکار ما نیز شما رو لینک خواهیم کرد(هرچند کار ناقابلی است)وگرنه از حواس پرتی ماست و یک پیام بدهید.

یا علی

پاسخ:
سلام
تشکر از محبت شما ../
ولی این وبلاگ قسمت پیوندها نداره ، لذا عذرخواهی میکنم از شما ../
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۲ کربلایی سید علیرضا
سلام دوست عزیز طرف ماهم بیایند
پاسخ:
سلام
ان شاالله ../
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/49298
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">