فجر کلیپ

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

مداحی | باز این چه شورش است که در خلق عالم است ..

گلچن مداحی های حاج امیر عباسی در هیئت میثاق با شهدا در محرم 93

دریافت | منو این همه غم ..               دریافت | ریحانه خیر النسا ..               دریافت | آی سینه زن ها ..

دریافت | دوباره دل تنگی ..                 دریافت | امید ما همه ..                      دریافت | با خامنه ای ...

دریافت | خوبه که در پناه ..                 دریافت | کربلا ای بهشت ..                 دریافت | باز این چه شور ..

دریافت | ذکر اهل ولا ...                    دریافت | ثارة انت فی قلبی ..              دریافت | الا ای شهیدی ..

دریافت | چه شوریه تو ...                  دریافت | مصباح الهدی ارباب ..             دریافت | تو شبای جمعه ..



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
فجر کلیپ

نشر مطالب بدون ذکر منبع کامـــــلا مجاز و موجب خوشحالی ماست .. /
_____________________________
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
_______________________________
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی ، هر جا که قرار گرفتید ، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.
_______________________________
دعا بفرمایید ..

آخرین نظرات

مداحی | باز این چه شورش است که در خلق عالم است ..

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

گلچن مداحی های حاج امیر عباسی در هیئت میثاق با شهدا در محرم 93

دریافت | منو این همه غم ..               دریافت | ریحانه خیر النسا ..               دریافت | آی سینه زن ها ..

دریافت | دوباره دل تنگی ..                 دریافت | امید ما همه ..                      دریافت | با خامنه ای ...

دریافت | خوبه که در پناه ..                 دریافت | کربلا ای بهشت ..                 دریافت | باز این چه شور ..

دریافت | ذکر اهل ولا ...                    دریافت | ثارة انت فی قلبی ..              دریافت | الا ای شهیدی ..

دریافت | چه شوریه تو ...                  دریافت | مصباح الهدی ارباب ..             دریافت | تو شبای جمعه ..

نظرات  (۵)

۱۷ آبان ۹۳ ، ۰۹:۲۴ احمد داودی
سلام دوست عزیز من امروز صبح عضو بلاگ شدم میخواستم بدونم امکانش هست عکسی را انتخاب کنم تا در صفحه اصلی سایت نمایش داده بشود؟گر هست توضیح دهید
پاسخ:
سلام اخوی
من درست متوجه نشدم
اگر منظورتون تصویر قسمت بالا، سمت چپ هست؛ باید از نوار ابزار سمت راست در قسمت تنظیمات، وارد مشخصات اولیه بشید و از اونجا تصویر رو انتخاب کنید
در ضمن هر کمکی خواستید من در خدمتم
موفق باشید
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۵ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۶ احمد داودی
متشکرم از راهنمایی شما .
پاسخ:
وظیفه بود ../
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۴ ادب العباس
سلام.
آقا امکان داره کسی بتونه از صندوق بیان استفاده کنه اما وبلاگش در بیان نباشه؟
یعنی من فقط در بیان عضو بشم تا بتونم از صندوق بیان استفاده کنم نه چیز دیگه ای؟
پاسخ:
سلام اخوی
بله؛ امکانش هست.
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۷ ادب العباس
برادرسلام.
 ثبت نام کردم و به صندوق بیان دسترسی پیدا کردم حالا برای من یک سوال پیش آمده آیا آپلود من دائمی یا بعد از گذشت مدت زمان خواصی پاک می شود.
پاسخ:
سلام
دائمی هست اخوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">