فجر کلیپ

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

استاد پناهیان | کمپین « من یمنی ام » را ایجاد کنید!

دریافت | کلیپ صوتی از سخنان استاد پناهیان درباره وظیفه امروز جوانان در برابر مردم یمن و پیشنهاد ایجاد یک کمپین

استاد پناهیان : هر جوان مؤمن انقلابی که در هر کجای دنیا هست و ارادتی به اهل‌بیت(ع) دارد، و قدمی در راه مبارزه با استکبار برمی‌دارد، بر سینۀ خودش بنویسد: «من یمنی هستم»

پ ن : برای پیوستن به پویش « من یمنی هستم » به این وبلاگ مراجعه کنید.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
فجر کلیپ

نشر مطالب بدون ذکر منبع کامـــــلا مجاز و موجب خوشحالی ماست .. /
_____________________________
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
_______________________________
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی ، هر جا که قرار گرفتید ، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.
_______________________________
دعا بفرمایید ..

آخرین نظرات

استاد پناهیان | کمپین « من یمنی ام » را ایجاد کنید!

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

دریافت | کلیپ صوتی از سخنان استاد پناهیان درباره وظیفه امروز جوانان در برابر مردم یمن و پیشنهاد ایجاد یک کمپین

استاد پناهیان : هر جوان مؤمن انقلابی که در هر کجای دنیا هست و ارادتی به اهل‌بیت(ع) دارد، و قدمی در راه مبارزه با استکبار برمی‌دارد، بر سینۀ خودش بنویسد: «من یمنی هستم»

پ ن : برای پیوستن به پویش « من یمنی هستم » به این وبلاگ مراجعه کنید.

نظرات  (۴)

برا نرم افزار ایرانی بیسفون لیست انتشار ندارید؟
پاسخ:
نه متاسفانه ../
سلام
خیلی عالی تشکر .
سخنرانی مرجع رو میشه لطف کنید بگید؟

پاسخ:
سلام
زنده باشید
خدمت شما : 
http://bayanmanavi.ir/post/2126
حیفه که
اینقدر حضرت آقا تاکید دارند رو کالای ایرانی ولی شما برنامه ای براش ندارید...
پاسخ:
سلام
ان شاالله به زودی راه اندازی میشه اخوی ../
ممنون از تذکرتون
سلام
ببخشید من خیلی با افکت های ادوب ادیشن اشنا نیستم افکت تند کردن صدا
رو چجوری بدم؟
ممنون
پاسخ:
سلام
متاسفانه بنده با این نرم افزار کار نکردم و اطلاع ندارم ../
شرمنده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">