فجر کلیپ

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ق.ظ

مداحی | من هستم یک سرباز ایرانی ...

دریافت | مداحی فوق العاده زیبا با نوای برادر سید رضا نریمانی

من هستم یک سرباز ایرانی ... آماده بهر جنگ با سفیانی

فرماندم قاسم سلیمانی ... نیروی سید خراسانی



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
فجر کلیپ

نشر مطالب بدون ذکر منبع کامـــــلا مجاز و موجب خوشحالی ماست .. /
_____________________________
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
_______________________________
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی ، هر جا که قرار گرفتید ، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.
_______________________________
دعا بفرمایید ..

آخرین نظرات

مداحی | من هستم یک سرباز ایرانی ...

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ق.ظ

دریافت | مداحی فوق العاده زیبا با نوای برادر سید رضا نریمانی

من هستم یک سرباز ایرانی ... آماده بهر جنگ با سفیانی

فرماندم قاسم سلیمانی ... نیروی سید خراسانی

نظرات  (۳)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۸ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به پسران دوزخ؛ فرزندان قابیل

http://heyateketab.blog.ir/post/218

پاسخ:
سلام 
تشکر
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۳ مهندس طلبه
باسلام
مطلب شما در سایت مهندس طلبه لینک شد
پاسخ:
سلام 
تشکر
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۴ سربازان جنگ نرم امام خامنه ای
سلام خداقوت لطفا صحبت های اخیر حاج حسین یکتا رو که درمورد 175 شهید قواص صحبت کردند برامون بذارید دمتون گرم
پاسخ:
سلام
اگر پیدا کردم چشم ./

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">