فجر کلیپ

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ق.ظ

استاد پناهیان | شرایط ورود به زندگی بهتر "قسمت اول"


دریافت | کلیپ فوق العاده کاربردی از سخنان استاد پناهیان در مورد یکی از دو شرط ورود به زندگی بهتر
بخشی از کلیپ : -خیلی ها غرق در جزئیات زندگی اند...-جوونه میاد میگه آقا من رفیقمو خیلی دوست دارم"خیلی وابسته میشند در دوران دبیرستان بعضی از بچه ها به همدیگه"خب من بعضی اوقات در جواب این دوستان عرض می کنم که...-یه مادری اومده بود تو دانشگاه در مورد خواستگاری پسرش با بنده صحبت کنه، میگفت آخه ما چیکارکنیم با این بچه...؟
پ ن 1: صوت مرجع این کلیپ رو از اینجا دریافت کنید.
پ ن 2: ان شاءالله قسمت دوم هم بارگزاری خواهد شد.


نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
فجر کلیپ

نشر مطالب بدون ذکر منبع کامـــــلا مجاز و موجب خوشحالی ماست .. /
_____________________________
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
_______________________________
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی ، هر جا که قرار گرفتید ، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.
_______________________________
دعا بفرمایید ..

آخرین نظرات

دریافت | کلیپ فوق العاده کاربردی از سخنان استاد پناهیان در مورد یکی از دو شرط ورود به زندگی بهتر
بخشی از کلیپ : -خیلی ها غرق در جزئیات زندگی اند...-جوونه میاد میگه آقا من رفیقمو خیلی دوست دارم"خیلی وابسته میشند در دوران دبیرستان بعضی از بچه ها به همدیگه"خب من بعضی اوقات در جواب این دوستان عرض می کنم که...-یه مادری اومده بود تو دانشگاه در مورد خواستگاری پسرش با بنده صحبت کنه، میگفت آخه ما چیکارکنیم با این بچه...؟
پ ن 1: صوت مرجع این کلیپ رو از اینجا دریافت کنید.
پ ن 2: ان شاءالله قسمت دوم هم بارگزاری خواهد شد.
۹۴/۰۴/۲۴ موافقین ۳ مخالفین ۰

نظرات  (۲)

سلام وبلاگتون عالیییییی..و کامل و جامع 
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون لطف دارید../
سلام وبلاگتون عالیییییی..و کامل و جامع 
پاسخ:
سلام
سلامت باشید../

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">