فجر کلیپ

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ق.ظ

استاد پناهیان | نگاهتون رو نسبت به انتخاب همسر عوض کنید!

دریافت | کلیپی زیبا از سخنان استاد پناهیان با موضوع انتخاب همسر

دریافت | این هم فایل کامل این سخنرانی با عنوان انتخاب آسمانی

پ ن : این سخنرانی در جمع زوج های جوان برگزار شده ولی مطالب اون برای افراد مجرد هم بسیار کارآمده.

امام هادی علیه السلام : نارضایتی پدر و مادر کمی روزی را به دنبال می آورد و آدمی را به ذلت می کشاند.



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
فجر کلیپ

نشر مطالب بدون ذکر منبع کامـــــلا مجاز و موجب خوشحالی ماست .. /
_____________________________
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
_______________________________
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی ، هر جا که قرار گرفتید ، آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.
_______________________________
دعا بفرمایید ..

آخرین نظرات

دریافت | کلیپی زیبا از سخنان استاد پناهیان با موضوع انتخاب همسر

دریافت | این هم فایل کامل این سخنرانی با عنوان انتخاب آسمانی

پ ن : این سخنرانی در جمع زوج های جوان برگزار شده ولی مطالب اون برای افراد مجرد هم بسیار کارآمده.

امام هادی علیه السلام : نارضایتی پدر و مادر کمی روزی را به دنبال می آورد و آدمی را به ذلت می کشاند.

نظرات  (۱۳)

سلام
خداقوت
دانلود کردم
حتما گوش میدم
ممنون
پاسخ:
علیکم السلام
زنده باشید ../
سلام

بسیار ممنون

استفاده کردیم!
پاسخ:
سلام
زنده باشید ../
سلام خدا قوت
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام
اگه میشه متن صحبتو بزارید تا بشه ازش استفاده کرد.
پاسخ:
سلام
متاسفانه متن سخنرانی رو در اختیار ندارم ../
سلام تشکر
پاسخ:
سلام
زنده باشید ../
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۹ میم.سین روشندل
سلام
واقعا خدا خیرتون بده 
واقعااا! 
اجرتون با صاحب اجر
خییلی از وبلاگ شما استفاده میکنیم
پاسخ:
سلام
لطف دارید شما ../
زنده باشید
سلام
واقعا حسابی ممنونم
پاسخ:
علیکم السلام
زنده باشید ../
سلام من با حاج آقا موافقم. ولی مساله ای که هست اینه که من با پسری ازدواج کردم که استخارمون درمورد ایشون بد اومد! حالا بالاخره خدا با ازدواجمون مخالف بود که بد اومد یا موافق بود که وصلتمون سر گرفت. ترو خدا جواب بدین. من زندگیم رو دوست ندارم و در انتخابم شک کردم.
پاسخ:
سلام
به نظر من اول به این دو مبحث استاد مراجعه کنید
تعیین کننده ترین عامل در مقدرات بشر : http://bayanmanavi.ir/post/927
چگونه امتحان می شویم : http://bayanmanavi.ir/post/1582
سوالتونم تو این بخش از استاد بپرسید : bayanmanavi.ir/post/692

سلام علیکم
منم دانلود کردم ان شالله گوش میدم
ممنون
یاحق
پاسخ:
سلام
زنده باشید ../
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ در جوار یک طلبه!
دوتاش یکیه؟
پاسخ:
سلام
لینک پایین صوت سخنرانی به طور کامل هست اما لینک بالا یک کلیپ هفت دقیقه ای از لینک دوم هست ../
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۲۲ صحبتِ جانانه
تشکر
پاسخ:
سلامت باشید../
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۸ سید عباس موسوی
باسلام بسیار عالی بود-در مورد استاد رائفی پور هم با اینالگو کار شود استقبال خواهد شد ماجور باشید انشالله 
پاسخ:
سلام..سلامت باشید../
سلام.بسیار عالی بود.من راجب این جریان خ مضطر بودم.ولی فهمیدم ازدواج حتی زمانش هم دست ما نیست.و خیلی از خاستگاریای شیطانی از سرم گذاشته و خوشحالم ک تو امتحان الهیسرم بالاس.انشالا اجرتون با سید الشهدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">